LUCIAFEST.

Tjenaaaare!.
Idag har man man inte gjort så mkt, typ varit i skolan :p
Emma och jag har haft typ krig ett par gånger... Fast det har vi ganska ofta..
Det har varit chill typ hela dagen, vi har tittat på film nästan varje lektion.
Det va as läskiga filmer, tror jag skulle dö!
Men aja väl hemma så gjorde man inte så mkt, satte sig vid datorn och sitter fortfarande här.
Idag va det sista gången jag såg Isa, får inte se henne förn's nästa är..
Det låter så hemskt att säga så! Fast igentligen är det inte så farligt.'
Hon ska bara vara borta i USA i 3 och en halv vecka! Men jag vet inte hur jag ska klara mig..
Men imin går man i skolan och sen åker man till kalmar, med Kajsa, mamma och bror..
Ska köpa kläder till julfesten som är på onsdag, känner att jag är lite efter där kanske?!
Men det viktiga är att jag har nått iaf.. Måste hitta nått, annars är det kraschhhh...
Det är liksom jätte viktigt. När jag va inne i lördags med Isa så hittade  jag en as snygg skjol,
men dom typ stängde då så jag han inte köpa den för jag behöver liksom köpa tröja till och så
så jag får nog göra det imon. Isa sa att det va den fulaste hon någonsin köpt, hahahh.
Men vi har inte riktigt samma stil på kläder!..
Men nu ska jag typ äta lite om jag hinner, sen ska jag på "LuciaFest", min syrra ska gå Lucia!.
Det måste man ju liksom titta på.. :P
Men nu får ni ha det så braaoo!
/Isabell


Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?