when everything started to be perfect, I messed it up.
Hejhopp!

så här är de att jag har varit hos sanna i typ3 dagar?, men har orkat blogga.. mehe.
men iaf.. Igår så var vi med Oliver&typ nem, och ah.. det hände lite saker som jag inte vill berätta.
Vi åkte typ hem vid 9?, och efter så satt vi bara vid datorn & pratade med Hannah,Edvin&Nisse.. HAHA, de va skit kul, för vi va inne på Chatroulette..och försökte hitta varandra.. men det gick ju inte så bra.. 
Sen gick vi  typ o la oss vid 3? och ah..  då fick jag bara sova till 9.. och det sög ju lite... men min mamma väckte mig för jag skulle hem vid 11.. så då FÖRSÖKTE jag sova om igen.. men det funkade absolut inte..
Så gick man upp vid 10 och fixade sig.. sen drog jag hem. Eller bättre sagt till Hultsfred..HOLTSFREEEEEEED :D:D
Och ah där köpte jag en mössa.. och typ ja.
Sen åkte man hem& åt, och sen drog man till Högsby med mammi&pappi.
För i högsby skulle man säga Gooodbyeeeeeee, till min brors flickvän som bor i tyskland, och ah hon var på besök här för andra gången.. dom är sjuuuukt söta&älskar varandra jäätte mycket :')
Jao.. och nu så ska jag städa mitt rum oså, sen chilla,lyssa på musik ochsånt. :)
så ni får ha en jätte trevlig kväll!
godnattii :*
/joanna



Kommentera inlägget

Vad vill du heta?
Kommer du hit igen?

Mejladress: (syns inte i kommentaren)


Blogg eller hemsida?


Vad vill du säga?